Thursday, March 27, 2008

Tukar Kerja

Ari selase tu hari (26hb) aku g kat salah satu klinik dekat2 ngan opis sebab bdn rasa lemah2, sakit2, lenguh2, ngantuk2 ngan seangkatan dgnnye...nak tau apa jadi?

Scene 1 : Klinik Pusrawi Desa Pandan

Doc : Yes intan, apa2 masalah?
me : Hmmm saya skang ni slalu sgt la bdn rasa lemah2, sakit2, lenguh2, ngantuk2..knapa ek?
Doc : Hmmm tdo cukup x?
Me : Macam cukup...Hmm
Doc : Hmmm stress kot? Awak amalkan makanan seimbang x?
Me : Ehh doc, saya memang mengamalkan makan makanan seimbang (padahal tetiap ptg bantai nasik lemak kat (BR-Bank Rakyat Corner...patut la pipi aku naik semacam skang)
Doc :Hmmmm u dah berapa lama keje ngan this company?
Me : Dalam 1 thn 1/2
Doc : Hmmm maybe u have to switch ur job...smbl sengih..sebab tu awk rasa x semangat..sebab hati awk dah x de kat keje ni dah..sebab tu rasa sakit2, lemah2...hehhehe
me: Terkedu ~ Hmmm ala, saya dah kene bon sethn la..
Doc: Hahahahaha

Kesimpulan : Hmmmm betul ke aku dah x minat n hati nak keje kat sini dah ? Hmmm doc..kita switch keje nak?

0 comments:

 
template by suckmylolly.com