Sunday, March 9, 2008

Good Bye Cinta...

Hmmm..satu desicion yg amat berat utk aku ungkapkan n untuk aku terima sbnarnya...ITS OVER BETWEEN US....huhuhuh satu kata putus yg buat aku mcm org gila satu hari nangis cam org x betul (seb baik mc) huhuhu..maybe ada rahmat di atas sume ni... aku dah lama x rasa macam hati kena kerat ngan parang...tp kali ni....aku melukakan, dilukakan...huhuhuhu x pa, i don't have to regret atas sume ni..life must go on...hmmm New Love? Hmmmm i learn a lot of thing with this...Kawan2 dulu...kenal hati budi....fahami kata hati....then baru la aku akan decide tuk serius..huhuh

Scene 1:
Umah Mak
Mak : Mak ingat nak beli langsir kaler pink tuk bilik pza tunang nanti..ok x?
Me : (Air mata nak meleleh) Hmmmm Mak....org x tunang kot...huhuhuh( Dah start melalak)
Mak : Apa??? hmmm x pa la...sabar..mungkin ada rahmatnya....

Scene 2:
Umah Atuk
Maksu : Pza, maksu ingat nak sponsor kek je tuk pza tunang nanti..nanti p la cari2 kedai kek k..
Me : Hmmmmm nanti2 la...
Maksu : Apa pulak nanti..dah dekat ni...
Me : Org x jadi tunang...(start menangis balik)

kesimpulan yg aku dapat setelah seminggu jd org yg x betul..( x tdo, x selere makan, sakit2 perut)..I have to let him go...I have to..InsyaAllah semua yg terjadi ada rahmat disebaliknya... Maybe aku akan jumpa the right person in the right time...Newey td aku baru balik dr hntr borang master kat Uitm..Mintak2 la dpt...at least x la aku terlalu memikirkan bende2 ni sgt...Huhuhuhh

p/s: Thanks you for all your support friend!!!

5 comments:

chiaci said...

huhuhhuhuh aminnnn...kali ni aku akan pastikan yg aku betul2 bersedia huhuhuh

leEn HaSsAn said...

huhuh...apsal akunye komen dh approve tp kene delete balik..huh..dok pehe aku...huhuhu...komen ni kene delete gak x agak2 nye?

Anonymous said...

sekali aku terdelete daaaaa

Anonymous said...

intan...
bersabolah..
sila bertabah...
keh..keh..keh..
welcome to the club..
ngeh..ngeh..
aku gurai jer :p

Aima Othman said...

bersabarlah intan..mungkin kite ditakdirkan berjumpe dgn org yang salah sebelum kite jumpe dgn org yang betul..aku pun baru putus jugak ..:D chaiyok!!!

 
template by suckmylolly.com