Wednesday, February 20, 2008

emo...siii

mungkin aku agak emo sikit sejak akhir2 ni..entah la,makin aku simpan, makin aku rasa cam bengong...tapi..depan org, aku x tunjuk pon ape yg aku rasadalam hati aku ni..padahal dah macam perang bom us-iraq dah..yg terseksa tuan punya badan jugakk..hmmm aku bukan nak cari gaduh dgn die..tp, itu yg aku rasa..aku dah letih nak berusaha nak selamatkan hubungan kitorg..tapi aku fedupla jugak bila aku sorg yg berusaha tanpa dapat apa2 support dr pihak die..hellooo..aku pon ada perasaan ok..jgn sampai..aku dah berhenti berusaha..time tu, nothing that he can do..seriuss...gile fedup cam cipan....bila org yg aku nak die pay attention kat aku, aku x dpt pon..tppi, org yg aku x penah terpikir pulak yg beriya2 nak pay attention kat aku ...ape cerrr...hmmmmmm gile malas nak pk pasal cinte ni...MAKKKKKK KAWINKAN ORG CEPATTTTT....


1 comments:

Anonymous said...

mak..kawenkan aku..
keh.keh..keh
sabo intan..sabo...:p

 
template by suckmylolly.com