Monday, February 18, 2008

Hati yg terluka...

mm...sedih, memang sedih..pilu..memang pilu...knapa?

**** : syg penah mimpi abg x?

**** : abg x penah mimpi syg..sikit pon x...

apakah ini? tetibe hati ni rasa cam kene tusuk ngan pisau...this is 2nd time rasa camni...first time, masa aku dpt tau dia pergi tinggalkan aku buat selama2nya...huhuhhhuhu pedih gile rasa hati...pilu, sedih, hampa...semua pon ada...aku dah berazam..akan lupa pasal sume bende yg mengingatkan aku pasal die...semua...aku cuba..dgr sedaya upaya...sepenuh hati...tp tipu la dapat buang semua kenangan tu dr kepala otak...tu yg **** kene terima...its take a lot of time.. hmmmm..cerita pasal pedih hati..terubat ka hati ni? termakan kah hati ni ngan janji2 and harapan yg diberi? berbaloi kah pengorbanan yg aku korbankan? mmm...yg pasti..dulu aku pernah korbankan hati...tp..bila aku dah korbankan semua..die pergi...hmmmmm sudah intan...lupakan..lupakan..lupakan....



2 comments:

Anonymous said...

Ingatlah setiap yang kesabaran ada hikmahnya,
Jgn dipikirkan kisah lama,
Memang banyak halangan dalam percintaan,
Tetapi apabila kita dah dapat suatu hari nanti , kita akan tersenyum riang.

Mungkin si dia dalam proses ke arah membina masjid dengan anda.

Biar apa pun yg terjadi , kita perlu tabah kerana menghadapi duri-duri yang menghalan perjalanan hidup.

sHiBi said...

caiyok~ :)

 
template by suckmylolly.com