Friday, April 11, 2008

Bubble

hmmm ramai sgt yg pelik knapa aku suka sebut "bubble" bile melibatkan perasaan n hati.. nak tau knapa?
  • sebab kita akan rasa selamat n save ble dlm bubble ni..but once pecah, sume rasa tu akan ilang mcm tu je..dah x de protection and dlm lingkungan yg selamat.
  • kita akan berasa mcm di awang-awangan bile berada dlm zone "angau" tu hahah..
  • semua org akan berusaha x pecahkan bubble ni, so hati n perasaan aku akan di jaga dgn sebaik mungkin supaya tak pecah n terluka..
  • bile once "rasa" tu dah x de, aku nak semua memori tu akan lupus n hilang mcm bubble yg pecah...x de serpihan pon...ilang camtu je..

hmmm..susah aku nak rasa duduk dlm bubble ni..aku penah 3 kali je rasa..huhu and the truth is..i really miss that feeling huhuhuhuhuhuhu

0 comments:

 
template by suckmylolly.com